St. Lucia

17 januari 2012

Vandaag zijn we in t. Lucia aangekomen en eindelijk kunnen we beschikken over internetverbinding.
We zullen vandaag wat foto's uit het kruger park plaatsen en morgen (we hebben een vrije dag)een verslag van de laatste dagen schrijven plus weer wat foto's .

Het was gisteren weer spannend want het was noodweer. De hele dag zware buien maar we zijn toch nog op safari geweest.

Dus tot morgen,

Peter & Nita

Rudy & Suzanne

1. RayB:
    17 januari 2012
    Geweldige mooie foto's weer Peter. Ben nu alweer benieuwd hoe het fotoboek eruit komt te zien. Oh ja...kijk uit voor de krokodillen in St.Lucia. Hahaha...Greetz Ray.
  2. Patris:
    17 januari 2012
    Wat een spannende vakantie!Ik volg jullie op de voet,dan heb ik ook een beetje ontspanning wat nodig is met al die examenstress hier.Ben benieuwt naar jullie foto's morgen,maar vergeet niet te genieten van de rust op jullie vrije dag want het zijn al vermoeiende dagen geweest denk ik!
    Nog veel plezier in dat prachtig land
    Grts je zusje Patris en co
  3. Cora:
    19 januari 2012
    Jeetje echt spannend allemaal hoor! zit ik hier op mijn werk alles te lezen whahahah

Dit is echt heel leuk om te lezen, en krijg zin om dit ooit nog eens zelf te gaan doen!!!

Veel plezier enne ook een beetje uitrusten he!!!!!

Groeten van Cora
  4. clara:
    22 januari 2012
    Wat een mooi land met zo'n mooie natuur
    Gniet er lekker van.
    clara